Saturday, June 2, 2012

"Hati tidak pernah mampu"


"..Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi.."

sebaris kata2 kat atas ni sbnrnya lirik dri lgu terbaru shila amzah..
mmg yg tu tgh ak rasa skrg...
ak nk diamkan diri dari dia...
ak cuba tk pedulikan dia..
aku nk buang perasaan ak kat dy...

tp smakin ak nk buang..smakin dalam prasaan tu...
gmbar2 dia dlm lappy ng henfon ak pon ak tk mmpu nk padam..
ni kan pula perasaan ak nih....

Ya Allah berilah ak kekuatan utk buang prasaan ni jauh...
ak tau dy tk mgkin akan ada perasaan kat ak lama2 pon...
dripada ak kecewa nnti lebih baek ak buang prasaan ni...

buat si dia yg ku mksudkan ni
bg aku masa utk buang prasaan ak kat hang...
aku mintak maaf terpaksa bt cmnih 
aku tau ang tk kisah pon  klau ak bt cmnih...
hrap ang paham...ak dah penat sakit hati ngn mna2 laki pon...
bila ak dh ok nnti...ak akn jd mcm besa blik..:")











ThankQ coz sudi melawat BeLoG nih...jgn lupa COMMENT dan LIKE tau

0 comments:

Post a Comment

saYa SuDah beSaq

Lilypie Kids Birthday tickers